fredag 11. februar 2011

min første bloggdag

Etter noen "hint" fra  Kingen  så har jeg endelig tatt steget til å bli blogger. Men å ta opp kampen med King tror jeg bli vanskelig. Den svensken kommer det mye kloke ord fra. Gleder meg til å se NOR 92 spille mot Sarpingene i kveld. Selvfølgelig håper jeg på seier, men realistisk så tror jeg Sarpsborg tar poengene hjem til Østfold. Håper inderlig jeg tar feil. I morgen skal NOR 92 G99 spille serierunden sin i Tigerdomen. Vi stiller det med 2 lag, 16 stk spillere. Får også hjelp av Einar "SAF" Røstgård denne runden, selvom Man.Utd spiller kamp mot City. Regner rmed han låner Ipad'en til King for å sjekke resultater.
Liverpool spiller hjemmekamp mot Wigan, det BØR bli en ny 3p'er. King Kenny har virkelig fått spillerne til å tro på sine egne ferdigheter og skapt god stemning i spillergruppen. Mange spiller med selvtillit om dagen. Med Suarez og Carrol i stallen begynner dette å se bra ut. At Torres forsvant til Chelsea kom som et sjokk for de fleste supporterne, men det han har vist til nå i sesongen har vært langt under pari. At man solgte Judas for 50M£ er altfor mye.

Det var nok for i dag.
Kommer sterkere tilbake.

YNWA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar