søndag 25. september 2011

Da er det dagen for en ny blogg. En uke siden sist. Kona dro på jentetur til Barcelona. Deilig tenkte jeg. Skal endelig være sjef på fjernkontrollen. Det skal bli MYE sport på Tv'en. Skuffende at Liverpool gikk på et så stort tap mot Spurs, hele 4-0 og 2 utvisninger. Tottenham vant fullt fortjent og King Kenny sine menn har en jobb foran seg på treningsfeltet. Mye å rette på.
Haakon spilte DBK cup på søndag 18.09. De vant 1 kamp og tapte 2. Og for et vær det var. Det regnet konstant hele tiden og det var KALDT. Jeg trodde jeg hadde kledd meg godt, men da jeg skulle legge meg for kvelden kjente jeg at influensa var på vei. Midt på dagen mandag måte jeg dra hjem fra jobben. Tett nese og uggen i kroppen.Trist å bli sjuk når jeg er alene med barna men det gikk bra. På torsdag var jeg på jobben igjen.  Kona kom hjem onsdag kveld, Haakon og Martin ble veldig glade da mamma hadde kjøpt nye Liverpool drakter til dem. Denne gangen uten navn på ryggen. Har altfor mange Torres drakter hjemme.....
Innebandy sesongen er i gang for alvor selvom om det er 3 uker til seriestart. G99 trener 2 ganger i uka og vi trenere har full fokus på teknikk og bevegelse med og uten ball. Snappet opp noen øvelser på innebandyakademiet i sverige som vi har prøvt ut. Det har funket til dels. Vi trenere må nå forlange av disse 12-åringene at de må være konsenterte på treningene. De er i en alder der de kan ta til seg masse nyttige ting men da de følge med på treningene. Foran denne sesongen har vi mistet 5 spillere. Det er normalt at en del faller av i denne alderen.

På torsdag så jeg A-laget spille mot Tunet, tapte 8-3 men mye postivt fra denne kampen. Resultatet lyver noe. Skal man få noen poeng mot disse topplagene må man bli mer kynisk foran mål. Hadde nok av sjanser til å kjempe med gutta fra Manglerud, men det ville seg ikke. Stå på Sjøkan, snart tar dere de første poengene.

I går fikk vi barnepass i noen timer, Jeg og Solfrid skulle på fest hos Svend og Toril. Vi hadde det kjempekoselig. Deilig å få et avbrekk i den vanlige hverdagen. Var jo ekstra godt humør siden Liverpool vant 2-1 mot Wolves.
I dag er det søndag. Ligge lenge og en god frokost med kaffe. Ser ut som det blir fint vær i dag. Haakon skal spille nok en fotballkamp, kl.1700 på kustgressbanen mot Sande.
Skal også følge med Husvovd&co på Tv'en i dag. Sykkel VM i København og fellesstart.

Det var nok bloggis for denne gang. Ny blogg om en uke. Ha en fortsatt god helg

Terje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar