lørdag 26. oktober 2013

Fræddan

På tide med en liten blogg nå.
Idag har jeg vært i Marikollhallen med G11. De vant overbevisende 13-2 mot Fjerdingby i G12 2.div.
Med bare 3 spillere på benken ble det mye spilletid for guttene og de rullet det ene fine angrepet etter det andre. Ser tydelig tendenser at 2.divisjonene jevnt over dårligere enn 1.div klassen under, men vi er uten etter at samtlige spillere skal ha mye spilletid i løpet av sesongen.

På torsdag var jeg i Mjøndalshallen under skoleturneringen i innebandy. 4 skoler hadde meldt seg på og alle kom med et guttelag og et jentelag. Dette var et vellykket arrangement, som NOR 92 kommer til å arrangere de neste år.

99 laget ha startet sesongen helt OK. 
De har 1 seier og 1 tap i begge divisjoner. Dagens kamp var svært uheldig da keeperen ble sjuk og måtte sette inn utespiller.Fet vant 15-7 i G14 2.div.
I morgen drar vi til Jordalhallen og skal møte Bækkelaget. Det er godt lag og skal vi vinne så må vi gi gass i 3x15 min. Spiller vi slik som jeg vet gutta kan på sitt beste så bør det bli seier, men seire kommer ikke av seg selv, man må slite for poengene. Det håper jeg indrelig de gjør i morra.

Har vært å sjekket et 98 treninger. De ser skarpe ut. Helt klart at de er mye bedre trent denne sesongen. Da får vi se hvordan det går mot GIF neste søndag. 
Og noen av 97/98 har også vært på treninger med A-laget. Det har gått bra. Thorpe har tatt godt vare på dem og de har glidd inn i miljøet. 

Har også registrert at G15 sluttspillet ikke blir på Østlandet, men i Trondheim. Freidig er klubben som skal arrangere.

Har også fått med meg dagens Liverpoolkamp mot WBA. Det ble Suarez show! han scoret hattrick og Sturrigde scoret et. De vant kampen 4-1 og ligger for øyenblikket på 2.plass, to poeng bak Arsenal.
Tror ikke det finnes et bedre spisspar i øyenblikket i PL. Moro å se på dem. De leser hverandres bevegelser og er en konstant trussel for hvilket som helst forsvar.

Godset har akkurat fått en gavepakke fra Molde, de slo RBK 2-1. 
Denne muligheten griper Deila sine menn, men de har en vanskelig bortekamp i morra mot Tromsø.

El Classico er nå ferdigspilt. Barca vant 2-1. Det hjelper tydeligvis ikke å ha verdens dyreste spiller på laget!

Da stopper jeg her. Må få meg avslutning av "skal vi danse"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar