lørdag 9. mars 2013

Storseier for G14-2

I går var spilte G14-2 bortekamp mot Lillestrøm i Skedsmohallen. Med kampstart kl.1830 på en fredag måtte vi ha tidlig avreise pga fredagstrafikken gjennom Oslo. Brukte 90 min på denne turen  i går. Gutta storspilte til tider mot et tafatt LSK, vant med 3-13 der faktisk vi kunne ha vunnet mye mer. Jeg tok en "timeout" da det gjenstod 2 1/2 min. Da satt jeg inn en 98 rekke. Jeg ble litt overrasket at det ikke ble mål i denne perioden selvom om vi hadde ballen mye. 99 spillerne stod for nesten alle poengene, men 98 gutta var også delaktig i mange av målene. Skuffer meg at vi pådrar oss utvisninger pga av kjefting på dommerne. Dette sa jeg ifra i garderoben før og under kampen.
Holdningene på enkelte må forbedres.
En annen skuffelse etter kampen er jeg ble en jakke fattigere. Bobblejakka mi var blitt rappa i garderoben. Jeg hadde heldigvis tatt med alle verdisakene i bagen min. Men surt allikevel. Selvom det står med skilt at alle ting må tas med fra garderoben, er dette tegn på at det finnes ungdomsgjenger som gjør dette etter bestilling. De vet nøyaktig når det er kamper i hallen.


Mens jeg sitter og skriver bloggen får jeg sms'er at 98 laget er blitt seriemestere etter 4-7 seier mot GIF i Lihallen. Gratulerer så mye.
Det gikk ikke så bra med 99 laget mot Sveiva. De tapte hele 12-4 i Rommenhallen. Guttene har hatt en trøblete sesong der det KUN har blitt seier, kan få den andre i morgen mot bunnlaget Grei/Målløs. Hva har skjedd med disse gutta i år? I fjor slo de mange av de lagene de har tapt for i år. Håper selvfølgelig på en opptur i Tigers cup neste helg.

Er dyktig imponert over Marit Bjørgen. Etter å ha forskynt seg med medaljer under VM i Val'de femme klarer hun og nullstille seg og kommer på 2.plass på sprinten i Lathi, tapte på målstreken for Randell. Til onsdag er det skisprinten i Drammen. Da skal jeg ha et kundearrangmentet. Det blir gøy å følge med mange av stjernene som var med i VM inkl. vår Bjørgen og Northug.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar